loading...

مجله خبري

مجله خبري, بيوگرافي, موزيك, آموزش, نيازمندي, معرفي نامه, گردشگري

بازدید : 43
پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 8:19

امروزه با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ما وجود دارد برای ترید کردن در زمینه ی ارزهای دیجیتال استفاده از سرور مجازی ترید لازم است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توشن، سرمایه گذاری در زمینه ی ارزهای دیجیتال می تواند بسیار سودآور باشد اما باید تریدر اطلاعات و آگاهی کافی در این زمینه داشته باشد. در ادامه به بررسی این موضوع ها می پردازیم.

سرمایه گذاری یا ترید؟

اگر شما قصد سرمایه گذاری یا نترید داشته باشید بی شک هر دوی آنها ریسک به همراه دارند. اصولا ترید کردن ریسک بیشتری در بر دارد اما در نظر داشته باشید ترید سود بیشتری دارد به دلیل اینکه در ترید ممکن است طی یک بازه ی زمانی کوتاه قیمت ها دچار نوسان و در نتیجه سود یک تریدر شود.

یک سرمایه گذار موفق کاملا آگاه است برای به دست آوردن سود باید یک مدت طولانی صبر کند در واقع سود حاصل از سرمایه گذاری در طولانی مدت به دست سرمایه گذار خواهد رسید.

زمان ترید کردن بسیار مهم است. در انجام ترید باید از آگاهی و اطلاعات کافی برخوردار بود و این نکته را در نظر داشت که ترید کردن روی استراتژی های کوتاه مدت و همچنین فعال متمرکز است.

نکات مهم که یک تریدر باید بداند

امروزه ترید کردن در زمینه ی ارزهای دیجیتال به یکی از مورد علاقه های سرمایه گذاران تبدیل شده است. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از طریق ارزهای دیجیتال کسب درآمد کرد؟ بهترین روش سرمایه گذاری چیست؟ در جواب این سوال باید گفت سرمایه گذاری و ترید کردن در زمینه ی رمز ارزهای دیجیتال سود بسیار بالایی دارد اما در عین حال یک مسیر پر از ریسک محسوب می شود، همان قدر که ممکن است شما به سرعت سود کنید همان قدر نیز احتمال دارد به سرعت پول از دست بدهید.

در واقع ترید ارزهای دیجیتال به شدت پر هیجان است و شما باید به اندازه ی کافی مسلط باشید تا آرامش شما زیر فشارهای سنگین این امر حفظ شود.

در صورتی که به صورت تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید.

خرید سرور ترید از مجموعه سرور بورس بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرورهای پر سرعت از کشورهای مختلف منجمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و ... می باشد. مراحل سفارش و تحویل سرور در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و کاملا آنلاین خواهد بود.

روشی ساده تر و کم هزینه تر از این سرور اقدام به خرید آی پی ثابت برای ترید می باشد که آن نیز مستلزم تهیه از یک سایت معتبر می باشد.

روش های کسب درآمد با ارز دیجیتال

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری بلند مدت است. بسیاری از افراد تمایل به ترید کردن ندارند اما تعدادی کوین خریداری می کنند و در کیف پول خود ذخیره می کنند و زمانی که قیمت افزایش پیدا کرد اقدام به فروش آن می کنند و از این طریق به سود می رسند.

روش بعدی ترید کردن روزانه، بعضی از افراد هستند که تمایل دارند هر چه سریعتر به سود برسند. این افراد معاملات خود را به صورت روزانه انجام می دهند. روش بعدی ماینینگ یا همان استخراج ارزهای دیجیتال است.

این روش شاید در ظاهر سخت به نظر برسد اما در صورت استخراج موفق، سود دهی بیشتری به نسبت دو روش قبلی دارد. و اما روش آخر فروش کالا و ارائه خدمات در ازای دریافت ارز دیجیتال است.

سرور مجازی مانند رایانه شخصی شماست

سرور مجازی ترید چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

سرور مجازی ترید قدم اول در شروع سرمایه گذاری است. VPS یا سرور مجازی اختصاصی یک گزینه ی امن برای ترید کردن است. استفاده از VPS برای سرمایه گذاران حرفه ای بسیار پر اهمیت است. از دلایل مهم استفاده از این سرور سرعت بالا، داشتن آی پی ثابت و اختصاصی، عدم قطع و وصل شدن و همچنین امنیت بالا می باشد.

قابلیت های بسیار زیاد سرور مجازی ترید موجب شده تا سرمایه گذاران نسبت به خرید آن اقدام کنند. در واقع یکی از مهمترین ویژگی های سرور مجازی ترید این است که پس از خرید در واقع شما یک کامپیوتر مجازی در کشور مورد نظرتان خواهید داشت.

سرور مجازی ترید امکان مدیریت اختصاصی از راه دور را نیز دارد در واقع می توان گفت مدیریت کردن این سرور به دست خودتان یکی از ویژگی های مهم این VPS است.

با توجه به تحریم ها علیه کشور ما، تمامی کاربران ایرانی در هنگام ترید کردن با مشکل قطع ارتباط مواجه می شوند همچنین این تحریم ها موجب محرومیت استفاده از باینس شده بنابراین خرید سرور مجازی می تواند در حفظ اکانت شما و همچنین تعلق گرفتن آی پی ثابت، امکان مدیریت و امنیت بالا به سرمایه گذاران کمک بسیار زیادی کند.

منبع : https://www.isna.ir/news/99111913962/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

بازدید : 132
پنجشنبه 4 دی 1399 زمان : 16:39

کلید سازی سیار

یکی از مشکلات بزرگی که برای هر کسی مقدور است اتفاق بیفتد، گم کردن کلید یا جا گذاشتن آن است. در این شرایط نیاز بوسیله یک کلید ساز سیار کاملا احساس میشود. درون رخساره گم شدن کلید یا جا گذاشتن آن یا هر علتی که کلید شما ناپدید شده باشد، اصلا نگران نباشید، کلید سازی سیار در طولانی ساعات شبانه روزی آماده کمک به شما عزیزان خواهد بود.

با وجودی که امروزه سیستم قفل و کلید پیشرفت بسیار زیادی کرده است و در منازل برای درب و پنجره و گاو صندوق استفاده می شوند و حتی دروازه خودروها حزن دگرگونی کرده، اما باید بدانید در یک سری از مواقع به دلایل مختلف شبیه گم کردن کلید، نیاز بوسیله کلید ساز خواهد بود.

بخاطر همگی ی ما حتی یک مرحله غصه پیش آمده که کلید خود را جا گذاشته باشیم، حتما در این شرایط حضور یک کلید ساز صنف ای و دارای تخصص نیاز است.

در شهرهای بزرگی مثل تهران که وسعت زیادی دارد. مشغله و پناه فرصت نمی دهد که داخل این متد مواقع بناء یا ماشین خود را صرفنظر کنید و به سوی کلید ساز بروید، ما بوسیله شما یک پیشنهاد می دهیم که از کلید ساز سیار معاون بگیرید.

در ادامه مبحث می خواهیم چند مزایای کلید سازی سیار را برای شما عزیزان اقرار کنیم.

مزایای کلید سازی سیار

این مورد هم مانند سایر موارد دیگر می تواند دارای معایب و مزایایی باشد. که از دید ما مزایای آن بیشتر از معایبش است یا در واقع کلا معایبی ندارد. با ما همراه باشید تا به مزایای کلید ساز سیار بپردازیم

داخل دسترس بودن

ابتدایی و مهم ترین مزایای کلید ساز سیار این است که، بوسیله راحتی تو دسترس خواهد بود، در قدیم مغازه های قدیمی که بوسیله شکل سنتی بودند در یک زمان مشخصی حکم می کردند و بعد از اتمام روزگار کارگر دیگر در دسترس نبودند، باید صبر می کردید تا شایسته کردن مفید شروع شود، ولی کلید سازی سیار بوسیله صورت آنلاین در هر زمانه شب هنگام روز بوسیله کمک خواهد آمد و مشکل شما را برطرف می نرم. فقط کافیست یک تکمه موبایل خود را لمس کرده وارد سایت کلید سازی سیار بروید.

شما در هر سبب از 4جهت حقیقی تهران باشید کافیست انگیزه های منطقه خود را جستجو کنید، مثال اگر تو شهرک مغرب عمر می کنید کلید سازی سیار غرب تهران، اگر در شمال تهران هستید کلید سازی سیار خصیصه تهران و تا اینکه در دیگر جهات کلید سازی سیار داخل شرق تهران و کلید سازی سیار در جنوب تهران را براحتی استفهام کنید و تهران کلید را براحتی خواهید یافت و کارشناسان تهران کلید تو کمترین زمان برای ارائه خدمات تو محل مهیا می شوند.

دیده شده افرادی این جهات را حتی با واژه قفل سازی سیار نیز تفحص کرده و تهران کلید را براحتی یافته اند.

سرعت ادا بالا
بوسیله برهان یک سری مسائل امنیتی و سرقت هایی که تعدادشان بی آرامی کمینه نیست و اطرافمان را اندوهناک اند، اولین شلنگ بعد از گم کردن کلید خود، تعویض کردن آن است که با کمک قفل ساز سیار شما می توانید با کمترین زمان و سرعت بالا یک کلید و قفل متاخر را در اصالت داشته باشید.

دسترسی تو هر زمان
گم کردن کلید، شکسته شدن کلید در زمان معینی اتحاد نخواهد افتاد. ممکن است درون هر زمان از شب هنگام روز رخ دهد، درون این شرایط قفل ساز سیار با سرعت عمل بالا و در هر زمانی، در جوانمردی شما هستند. پس اصلا نگران این نباشید که حتی ساعت 3 صبح این مشکل برای شما ایجاد شده باشد، برای اینکه کلید ساز سیار به صورت 24 ساعته تو اختیار مردم هستند تا با بهترین امکانات و سریعترین زمان ممکن مشکل آن ها را رفع کنند.

چگونه بهترین کلید سازی شبانه روزی را پیدا کنیم

بخاطر این که درون مواقع نیازمند شرایطی که کلید گم شده یا حتی کلید عقب تو مکان مانده، حتما عاری تردید همان طور که در بالا اشاره کردیم نیاز به یک قفل ساز سیار است. در این مواقع اضطراری باید بتوانید بهترین کلید ساز سیار را بخاطر دستیار انتخاب کنید. ما برای شما عزیزان در ادامه مطلب چند راه را پیشنهاد میکنیم. این موارد دربرگیرنده:

تجربیات مشترک خانواده، همسایه ها و حتی آشنایان راه خوبی است تا بهترین کلید ساز سیار را پیدا کنید. درون واقع میتوانید قبل از مواجه با این بغرنج از همسایه ها و خواه آشنایان خود سایت https://tehrankey.com را در گوشی خویشتن ذخیره کرده باشید که هم مطمئن هستند و بی قراری کار بلد را به خوبی انجام میدهند. شاید پیشنهاد خانواده کلید سازی باشد که راهش بوسیله شما نزدیک نباشد خواه 24 ساعته امر نکند. به همین دلیل بهترین فرمان احصائیه کردن روی سایتی است که بوسیله شما معرفی کردیم.

استفاده از سایت com : بهینه فرمان داخل بسیاری از موارد، ورود به سایت https://tehrankey.com است و شما می توانید از عادت آن کلید ساز سیار انعام را بی پرده کنید. از طرف دیگر شما می توانید بااطلاع سایت شده و داده ها مرحمت را به دست آورید.
تک عاقبت که می خواهیم برای شما پیش روی کنیم، مقایسه کردن است، کافی است فقط شما دو قفل ساز سیار را با اندوه مقایسه کنید، تا تشخیص بدهید کدام یک خدمات بیشتری دارند و به نیازهای مشتری اهمیت زیادی میدهند. پس پیشنهاد می کنیم حتما خدمات و توانایی های کلید سازی سیار تهران کلید را با باقی جاها مقایسه کنید.
واج سرانجام

در مطالب بلندی به شناساندن سایت کلید ساز سیار پرداختیم و استعمال آن را بخاطر شما عزیزان مورد وارسی استراحت دادیم. امیدوارم مطالب گفته شده طرز کار واقع شده باشد . از شما سپاسگزاری گذاریم که تا اختتام مبحث ما را همراهی کردید.

بازدید : 208
شنبه 21 تير 1399 زمان : 10:24

خرید مانتو

مانتو یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فرم اندام و ظاهر آن ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوی خود به فرم اندام و رنگ پوست و ویژگی های ظاهری تان توجه کنید.دل و رنگ مانتو اگر بدرستی انتخاب شود عیب های موجود در فرم اندام شما تا حدودی پوشیده می شود و باعث می شود تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید در این بخش از دنیای مد پوشاک ویولت شما را با نکات مهم هنگام خرید مانتو آشنا می کنیم.

راهنمای خرید مانتوی مناسب

انتخاب و خرید مانتو با توجه به اندام

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد، اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

یک طراح لباس می گوید:«پیشنهاد من به خانم هایی که ریز اندامند، مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار است.»

همچنین به خانم هایی که اضافه وزن دارند توصیه می کند که:«این دسته از خانم ها بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح های عمودی و ترکیب رنگهایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند. در این صورت لاغر تر بنظر خواهند رسید.»

خرید و انتخاب مانتو بر اساس فرم بدن

خرید مانتو

اینستاگرام پوشاک ویولت

کامال تلگرام پوشاک ویولت

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم های قد بلند:

در انتخاب مانتو به اندام و قدتان توجه کنید و اگر قد بلندی دارید به نکات زیر توجه نمایید :

  • خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیشان تا زانوی آنها باشد زیرا مانتوهای کوتاه و خیلی بلند برازنده آنها نیست.
  • خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند ، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد بنابراین باید مانتو و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشد چرا که انتخاب این منتو و شلوار سبب می شود قد به چند قسمت مختلف تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر برسد.
  • پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه ، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند.
  • پوشیدن مانتو گشاد و باد کرده موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.
  • خانم های قد بلند برای اینکه قدشان متناسب تر دیده شود باید مانتویی انتخاب نمایند که توجه را از قد دور کند و به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری بکند پس باید مانتوهای زنانه کمردار تنگ را که آنها را خوش اندام و زیبا نشان می دهد ، انتخاب کنند.

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم های ریز اندام و کوتاه قد:

خانم های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد . این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و نکات زیر را مد نظر بگیرند:

  • خانم های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می دهد.
  • خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می شود که کوتاهتر دیده شوند ، مانتوهای که قد آنها تا روی زانو هست برای این خانم ها مناسبتر است و قد آنها را بلند تر نشان می دهد.
  • خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آنها را چاق و کوتاه تر نشان می دهد . این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند.
  • خانم های قد کوتاه بهتر است مانتو های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

مانتو راه راه مناسب برای افراد قد کوتاه

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم های چاق و درشت اندام:

این بخش پاسخ یکی از پرتکرارترین سوالاتی هست که کاربران از بخش دنیای مد پوشاک ویولت داشتند ؛ نکات انتخاب و خرید مانتو برای خانم های سایز بزرگ . خانم هایی که اندام درشتی دارند ودارای اضافه وزن هستند همیشه به دنبال مانتوهایی هستند که مناسب اندامشان باشد و آنها را لاغرتر نشان دهد. این خانم ها باید در انتخاب مانتو نکات زیر را در نظر بگیرند:

  • خانم های چاق و درشت اندام باید سایز مانتویی را که می پوشند ، بدانند و مانتویی را انتخاب نکنند که برایشان تنگ باشد بلکه باید مانتو هایی را انتخاب کنند که اندازه شان باشد .
  • مانتو هایی که دارای خط عمودی است افراد چاق را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد و مانتو هایی با راه راه های افقی این خانم ها را چاق تر نشان خواهد داد پس این خانم ها باید مانتوهایی با خطوط عمودی انتخاب کنند و یا مانتویی را انتخاب کنند که اصلا راه و خطی ندارند.
  • زنان درشت اندام نباید هیچگاه مانتو های کشی و استرچ و مانتوهای کمر کشی انتخاب نمایند زیرا این نوع مانتوها آنها را چاق تر نشان می دهد.
  • پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارند برای خانم های چاق مناسب نیست
  • خانم های چاق باید مانتوهای را انتخاب کنند که خیلی کوتاه نباشد زیرا این مانتوها آنها را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهد.
  • پوشیدن مانتوهایی که از پلو شکاف های جانبی دارند، برای خانم های چاق مناسب است و سبب راحت تر حرکت نمودن آنها می شود.
  • پوشیدن مانتوهایی با دامن های کلوش یاA شکل برای خانم های چاق مناسب تر است.

انتخاب مانتو بر اساس قد و فرم بدن

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم هایی با شکم بزرگ:

برخی خانم ها با اینکه سایر اندام بدنشان تقریبا متناسب است اما شکم بزرگی دارند . انتخاب مانتو برای این افراد کمی مشکل است و آنها باید مانتو هایی ا انتخاب نمایند که ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • برای اینکه این خانم ها شکم خود را بپوشانند و شکمشان کوچک تر دیده شود بهتر است مانتوهای مدلWrap یا چپ و راست (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می شود) را انتخاب کنند زیرا این مدل مانتو ها باعث می شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص تری ایجاد کند.
  • خانم هایی که شکم بزرگ دارند هرگز نباید مانتو های کمردار بپوشند زیرا این مدل جمع شدگی و چین در قسمت شکم ایجاد می کند و سبب می شود شکم بزرگ به نظر برسد .
  • اگر جزو این دسته خانم ها هستید مدل مانتوهایی که دارای جیب، پلیسه و چین در قسمت میانی بدن هستند ، انتخاب نکنید زیرا تمام توجه ها را به شکم شما معطوف می کند.

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم هایی با سینه بزرگ:

برخی خانم ها سینه بزرگی دارند و دنبال مانتوهایی هستند که سینه آنها را کوچک نشان دهد ، این گونه مانتو ها ویژگی های زیر را دارا هستند :

  • اینگونه خانم ها بهتر است ، مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشند تا سینه هایشان کوچکتر به نظر برسد و از پوشیدن مانتوهای تنگ که اطراف سینه کشیده می شود خود داری کنند.
  • خانم هایی که سینه بزرگی دارند بهتر است مانتوهایی که در دو طرف دگمه دارند، نپوشند چرا که سبب بزرگتر به نظر رسیدن سینه ها می شود.
  • برای اینکه توجه ها از سمت سینه های شما دور شود از لوازم جانبی ، روسری های رنگی زیبا ، کفش های زیبا استفاده کنید.
  • مانتوهایی که بر روی سینه شان جیب دارند باعث جلب توجه به سینه های شما می شود پس این نوع مانتو ها را انتخاب نکنید.
  • مانتوهای پلیسه دار و چین دارکه سبب می شوند توجه از سینه های شما دور شود ، انتخاب کنید.

انتخاب و خرید مانتو با بالاتنه گشاد

خرید مانتو

اینستاگرام پوشاک ویولت

کامال تلگرام پوشاک ویولت

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم هایی با سینه کوچک:

برخی از خانم ها دارای سینه های کوچکی هستند این افراد برای انتخاب مانتو باید به نکات زیر توجه کنند:

  • زنان دارای سینه های کوچک که اندام گلابی شکلی دارندو نیمه پایین بدن آنها از نیم تنه بالایی آنها بزرگتر و سنگینتر است باید برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده بپوشند اما همانطور که قبلا هم در دنیای مد پوشاک ویولت توضیح دادیم اگر مانتو طرح دار انتخاب نمودید هرگز طرح های خیلی بزرگ را انتخاب نکنید و مانتو هایی که طرح های متوسطی دارند را انتخاب کنید.
  • این افراد باید مانتوهایی انتخاب کنند که در قسمت سینه خود تزئینات دارند زیرا وجود تزئینات در ناحیه سینه موجب می شود سینه ها بزرگتر به نظر برسند.
  • این افراد برای بزرگتر نشان دادن سینه خود باید مدل هایی را انتخاب کنند که درست زیر سینه جمع می شود.
  • این افراد برای بزرگتر نشان دادن سینه خود باید پارچه های بافت دار یا براق را انتخاب نمایند.
  • خانم های که سینه کوچک دارند برای بزرگتر به نظر رسیدن سینه شان باید از مانتوهایی که در قسمت سینه دارای دگمه، تزئینات ، قلابدوزی و گلدوزی هستند ، استفاده کنند.

خرید بهترین مانتو برای بزرگتر نشان دادن سینه

بد نیست بدانید اگر شانه های پهنی دارید

اگر دارای شانه های پهنی هستید و در انتخاب مانتو دچار مشکل شده اید ، مانتو خود را اینگونه انتخاب کنید :

  • خانم های دارای شانه های پهن باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که عرض شانه را کوچکتر نشان دهد به همین دلیل باید از پوشیدن مانتوهایی که مدل برش مربعی روی شانه، اِپل، پف روی شانه یا آستین سر خود دارند اجتناب نمایند.
  • این خانم ها باید برای ایجاد تناسب بین شانه ها و پایین تنه خود مانتویی با کمربند ظریف بپوشند زیرا این مانتو کمی پف روی دامن ایجاد می کند.
  • این افراد برای اینکه عرض شانه بیشتر نشان داده نشود باید آستین های ساده یا حتی مانتوهای بدون آستین (سارافونی)را انتخاب کنند تا باریکتر به نظر برسند .
  • خانم های دارای شانه پهن باید پارچه های لَخت و کشی را برای مانتو خود انتخاب کنند.

نکات کلی در انتخاب و خرید مانتو :

  • مانتویی را انتخاب کنید که با اندام شما هماهنگ باشد اگر پایین تنه شما چاق است مانتویی که قسمت پایین تنه اش گشاد باشد ، انتخاب کنید.
  • اگر دارای بالا تنه چاقی هستید بهتر است مدل مانتویی را انتخاب کنید که راسته و گشاد باشد .
  • مانتو های تنگ خریداری نکنید زیرا با چند بار پوشیده شدن چروک می شوند.
  • برای افرادی که کوتاه قد هستند یا قد بلندی دارند ، انتخاب مانتوی بالای زانو مناسب نیست.
  • برازنده ترین مانتویی که یک خانم را متشخص و شیک پوش می کند مانتویی روی زانو تا حدودا 15 سانتی متر از آن پایین تر است.

نکات مهم در خرید مانتو مناسب فرم بدن

انتخاب و خرید مانتو بر اساس سن :

مدل مانتو برای خانم های جوان

از مدل مانتو هایی که مناسب دختران جوان و نوجوان هستند ، مدل های جلو باز، انواع مانتو اسپرت بلند و کوتاه، مانتو با طرح های سنتی و فانتزی و… می باشد. معمولا مانتوهای دخترانه امروزی و به سبک ساده مدل های بدون یقه هستند و در آنها از پارچه های شل استفاده شده است.

سبک های کلاسیک با طرح های نامتقارن نیز می تواند انتخابی خوب برای مدل مانتو دخترانه است.دختران جوان بهتر است مانتوهایی ساده اما با رنگهای شاد و فانتزی انتخاب کنند تا جذاب تر به نظر برسند.

مدل مانتو برای خانم های میانسال

مانتوی زنان میانسال باید تفاوت هایی با مانتوی زنان جوان داشته باشد، خانم های میانسال باید مدل لباس های سرسنگین و خانمانه انتخاب کنند و از استایل های اسپرت دوری کنند. مانتوهای بلند که کار شده یا ساده هستند برای آن ها مناسب اند.

انواع مدل های مانتو مجلسی و مدل مانتو ساده و طرح دار برای خانم های میانسال مناسب هستند . خانم ها در این سن و سال می توانند بر حسب سلیقه خود از مدل مانتوها با رنگ های تیره و روشن مناسب استفاده کنند.

خرید مانتو مناسب برای زنان میانسال

انتخاب رنگ مانتو بر اساس رنگ پوست:

انتخاب رنگ مانتو کاملا سلیقه ایست اما در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای مانتو باعث زیبا تر و خوش هیکل تر به نظر رسیدن ما می شود پس مانتوی خود را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید:

مانتوی مناسب برای پوستهای روشن:

افراد دارای پوست روشن که دارای موهایی بلوند و روشن و رنگ چشم سبز، آبی، طوسی یا قهوه ای روشن هستند ، بهتر است مانتوهایی به رنگهای آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر انتخاب کنند و از پوشیدن مانتوهایی به رنگ قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید خودداری کنند.

مانتوی مناسب برای پوستهای تیره:

افراد دارای پوست تیره که چشم و موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارند بهتر است رنگهایی مانند صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن بپوشند و از طبق آنچه دنیای مد پوشاک ویولت توصیه کرده است پوشیدن لباس با رنگهای گرم و تیره و رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، فیروزه ای، سبز یشمی، قرمز تیره خودداری کنند.

انتخاب و خرید مانتو طوسی رنگ برای پوست های تیره

مانتوی مناسب برای پوستهای معمولی:

افراددارای رنگ پوست معمولی بهتر است مانتو خود را هماهنگ با رنگ چشمشان انتخاب کنند . رنگهای مناسب برای این افراد ، بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی، صورتی است و رنگهای نامناسب برای این افرا د مغز پسته ای، بنفش، قهوه ای تیره و قرمز است اما از پوشیدن مانتوهایی به رنگ پوستتان خودداری کنید.

منبع : نمناک

بازدید : 213
شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 12:05

کاشت مو به روش SUT

پس از سال ها تجربه و تحقیقات داخل مملکت کاشت تاک هم اینک می توان گفت که تقریبا طولانی محققان و دانشمندان این اتفاق دیدن را دارند که یکی از اهداف مهم کاشت مو و نیز الویت های مهم کاشت تاک حفظ ذخیره بانک موی بی همتا متقاضی کاشت مو و آسیب ندیدن فولیکول ها درون زمان برداشت و همچنین کاشت مو می باشد و حدود 10 سال پیش پس از تحقیقات فراوان سرانجام روشی نوین و جدیدی عرضه شد که در آن بوسیله ذخیره ی بانک موی بی نظیر و همچنین آسیب ندیدن فولیکول ها توجه بسیاری شده است و بر این اساس پایه گذاری شده است که امروزه این سیاق را به شهرت SUT می شناسیم . داخل ادامه بیشتر با این روش آشنا می شوید:

این متد به دلیل روند و روش متفاوت کاری که نسبت به روش های گذشته داشته توانسته تحولی را در کاشت مو ابداع کند آغاز روانی این سیاق بدین شکل است که برداشت مو توسط دستگاه اتوماتیک اجرا می شود ، برداشت در این روش بدین شکا است که فولیکول های مو تک تک برداشت شده که این برداشت بوسیله رخ پراکنده می باشد که این پراکندگی برداشت باعث می شود که پس از انجام کاشت تاک هیچ فردی با نظر موهای دنبال سر شما نمی تواند هوشیار شود که شما کاشت مو عمل داده اید

برداشت موها تو کاشت تاک بوسیله کاشت موی SUT

در پروسه برداشت موها تحقیقات فراوانی شده است که متباعد شدن و آسیب نظر فولیکول ها در زمان برداشت به حداقل برسد سر ایفا پس از سال ها تحقیقات و تجربه تو گونه کاشت مو SUT میزان از دست اعطا کردن فولیکول های مو بوسیله صفر رسیده است که این امر باعث می شود که تمام موهایی که برداشت می شود همان کمیت سبب انجام کاشت حراست شده و کاشت گردد

یکی دیگر از معایبی که به روش های گذشته کاشت تاک وارد می شد زمان طولانی برداشت تاک بوده که کشش این مدت باعث خستگی تکنسین ها و ناسالم شده و نهایتا از اواسط برداشت تا انتهای آن کیفیت کار کاستی بارزی داشت با توجه به این روانی یکی از فاکتور ها داخل کاشت مو بوسیله متد SUT سرعت برداشت همراه دقت بوده که سرعت ادا کار را 3 برابر بیشتر از گونه های قدیمی آن است ، کاشت مو به رویه SUT عزب روشی است که درون آن می توان حداکثر فولیکول ها را برداشت کرد

حدود 4 سال پیش حیات که از طرف سازمان های ذی صلاح اعلام شد که کاشت تاک به روش FUT و کاشت تاک به سیاق FIT منسوخ شده است (توجه داشته باشید منسوخ شدن دلیلی بر ادا ندادن وضع های مذکور نمی باشد) اما به دلایل متنوع دیده شده که داخل مراکز متعدد علت کاشت مو از این روش ها استفاده نمی شود و حتی نام روش به بیمار گفته نمی شود یا برخی دیگر از مراکز هستند که به صیت روش کاشت مو SUT از روش های قدیمی استفاده می کنند که این کار خیر عزب از شمارش علمی هیچگونه اعتباری ندارد بلکه از نظر اخلاقی اندوه مردود می باشد.


کاشت مو ها داخل کاشت مو بوسیله روش SUT
درون کاشت مو sut به خط رویش و آناتومی هیرلاین زیاد از پیش توجه شده است، طراحی خط رویش بدین لباس است که با هماهنگی بیمار صورت گرفته و با توجه به خواسته های وی ارتکاب پذیر می باشد، کاشت مو به وضع SUT بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی و نیز بدون غش بوده است همچنین تو کاشت تاک به رویه SUT از آخرین متد کاشت کاربرد شده است که این رویه باعث شده درصد خطا در این روش بوسیله حداقل برسد

لیپوساکشن چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

امروزه روشهای زيادي انگیزه کاهش حجم چربی های موضعی شبیه لیزر لیپولیز مزوتراپی، کاویتیشن، کرایولیپولیز، RF و …وجود دارد که با این روشها و طی جلسات انواع فرد میتواند بوسیله صورت محدودی تغییر سایز بدهد. اما بنظر می رسد که هنوز لیپوساکشن موثرترین مورد عزب خواه در ترکیب با شیوه های ديگر براي رفع چاقی موضعی باشد.

تقریبا دو دهه است که جراحی لیپوساکشن بعنوان روشی جهت رفع چربی های موضعی به امر می رود. هر سال دهها هزار مورد از جراحی لیپوساکشن داخل بکلی گیتی انجام مي شود. روش های انجام آن و اسباب و دستگاههای بکار گرفته در عمل لیپوساکشن در هنگام سالها پیشرفت زيادي نموده است و بوسیله نظر می رسد که لیزر لیپولیز آخرین پیشرفت در حال حاضر باشد. اما مدام یک اصل اساسی در خصوص لیپوساکشن موجود است که تک قبول تمامی جراحان است که لیپو ساکشن روشی جهت کاهش وزن نمیباشد.


لیپوساکشن با کاربرد از مکش چربی ها را از بدن بیرون می سازد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن( کانولا) از طريق برش های کوچک وارد بدن ميشود و پزشک لوله را زیر غشا حرکت ميدهد تا بوسیله منطقه ای برسد که چربی در آن مکان جمع شده است پس ازآن از طريق این لوله چربی از بدن بیرون می شود.

نیکوترین داوخواه براي لیپوساکشن
باید توقعات شما از لیپوساکشن پا بر جا باشد نه رویایی. باید بدانید که لیپوساکشن ظاهر شما را بهبود بخشیده واعتماد بوسیله لمحه شما را اضافه مي دهد، ولی ضرورتا بدان معنی نیست که کاملاً با ایده ال شما تطبیق نماید.


بهترین نامزد براي لیپوساکشن اشخاص با وزن تقریبا غریزی با پوستی تندرست و برازنده انعطاف هستند که دچار مناطقی از چربی اضافی باشند. سن فاکتور مهمی تراشیدن ولی اصولا هر چه سن والاتر باشد، انعطاف پذیری پوست کم خیس مي شود.

کشیدن چربی, لیزر لیپولیز

لیپوساکشن جایگزین ورزش و رژیم غذایی مناسب ازاله.

بوسیله چه دلیل عمل لیپوساکشن ایفا ميشود :
رادیکال ترين هدف لیپوساکشن شکلدهی یک یا چند منطقه از بدن است نه کاهش حد. لیپوساکشن معمولاً روی مناطقی انجام ميشود که به رژیم و بازی جواب نمی دهد. این مناطق اکثر در بیرون ران ها و باسن درون زنان، و کمر و دنبال تو مردان است. درون عمل لیپوساکشن مناطقی که بصورت مرسوم تحت عمل قرار می گیرد حاوی صورت، گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، بالای ران است.

لیپوساکشن گاهی همراه با دیگر جراحی های زيبايي مثل برج حمل بطن( ابدومینوپلاستی) ، کوچک کردن سینه، یا با کشیدن صورت همراه ميشود .


لیپوساکشن همچنين جهت علاج بیماري هایی خاص تک استفاده قرار می گیرد:
• تومور خوش خیم چربی( لیپوماس)
• اهمیت غیر طبيعي سینه در مردان( جنیکوماستیا یا سودوجنیکوماستیا)
• مشکل در سوخت وساز چربی داخل بدن( لیپواستروفی)
• عرق کردن بی اندازه تو تحت بغل( تعریق زیر بغل)

لیپوساکشن جهت علاج چاقی تک استفاده فراغت نمی گیرد و سلولیت یا صرفنظر روی پوست با آن بر طرف نمیشود.

کدامیک از قسمت از بدن را میتوان ساکشن کرد
گردن و غبغب، بازو، سینه، شکم و پهلو ها و پوبیس( کشور بالای قسمت تناسلی) ، پشت و کمر، باسن، رانها، زانوها، ساق و برجستگي های پشتی و جلویی کشور زیر بغل

نوع بی هوشی جراحی لیپوساکشن
اقسام مختلفی از روشهای بی هوشی در لیپوساکشن به امر میرود . درصورتی که صبر است که لیپوساکشن بصورت محدود و با ظرفیت ناچیز ایفا شود، بیحسی موضعی کفایت می کند، ولی در صورت انتظار بیمار، بصورت غم زمان از داروهای ارام بخش و خواب آور غصه کاربرد مي شود. در چندی موارد خصوصا با ظرفیت های فراز ی لیپوساکشن، بی هوشی عمومی کاربرد دارد.


خرج عمل لیپوساکشن, مضرات عمل لیپوساکشن

با استفاده از عمل لیپوساکشن میتوان بزرگی غیر طبیعی سینه تو مردان را درمان کرد.

پس از ادا چه اتفاقی می افتد
پس از ایفا منطقه تحت ارتکاب را قرص باندپیچی ميکنند تا از پیدایش تورم، کبودی و درد جلوگيري شود. بر حسب منطقه ای از بدن که پایین تر درمان استراحت گرفته است از باند و چسب، لوله های محافظ( مثل لوله هایی که جهت درمان رگ واریس مورد استفاده قرا رمی گیرد) تسمه و ديگر لباس های برقرار استفاده ميشود .

ممکن است بیمار ناگزیر شود به مدت سه الی چهار هفته از لباس ها و بانداژ درست استعمال نماید در قید مدت هفت الی 10 روز نخست بعد از این ارتکاب جراحی هم کبودی و تورم رخ ميدهد و چند روز از محل شکاف ها مایعات خارج ميشود و علت کاهش پیدایش عفونت به بیمار ممکن است انتی بیوتیک داده شود.

بسياري از اشخاص پس از عمل لیپوساکشن، پس از این که اثر بی هوشی و داروهای آرامبخش از بین رفت قادر هستند بلند شده و حرکت کنند. و به محض این که بیمار بهتر شد می تواند فعالیت روزمره خویشتن را نخست نماید گرچه این دستور از چند روز تا چند هفته بوسیله طول می انجامد. بسياري از اشخاص در ظرف چند روز فعالیت های خود را از ضابطه می گیرند. ولی درصورتی که منطقه بزرگ تری تحت درمان صبر گرفته باشد دوره درمان زیاد تر کشش میکشد .


روش جراحی لیپوساکشن:
از طريق برشهای کوچک 3- 4 میلی متری وبا استفاده از لوله های فلزی باریک و وسیله مکنده روغن های بی مطالعه برداشته میشوند. نگرش برشها طوری تفویض مي شود که اسکار آن صریح نباشد.


یکی از روشهای بدیع در لیپوساکشن، استفاده از اولترا سوند( امواج صوتی) است. به جهت بود عوارض بیش تر مصرف از آن محدود بوسیله مناطقی از بدن است که دربردارنده چربی انبوه بوده و با قاعده رایج شایان کشیدن نباشد.


زمان مایحتاج جهت لیپوساکشن بسیار متغیر بوده و سپرده به تعداد سرزمین ها و ميزان چربی که باید ساکشن گردد میتواند از یک تا چهار روزگار به طول بیانجامد.

رفع روغن های موضعی, هزینه عمل لیپوساکشن

ورم تمام مدت پاها یکی از عوارض لیپوساکشن می باشد.

حقایق اساسی داخل مورد ی مخاطرات لیپوساکشن
تصمیم براي اجرا لیپوساکشن بسیار فردی بوده و شما باید تصمیم بگیرید که فواید عمل منطبق با اهداف شماست، و آیا مخاطره ها و تصادف های احتمالی براي شما پذیرفتنی است ؟ جراح پلاستیک شما و یا جمعی درمانی جزئیات مخاطرات همراه با این عمل را براي شما توضیح خواهد انصاف. از شما خواسته ميشود که برگه ی رضایت را امضاء کنید که نشان ميدهد شما جنس عمل جراحی خویشتن و مخاطرات و عوارض محتمل را کاملاً عاقل اید.

فداکار از خطر ها عمل لیپوساکشن حاوی موارد زیر هستند:
• طرح خارجی ناصاف
• چین خوردگی یا غشا شل
• اسیب پوست یا ورید
• رنگ غیر طبيعي
• عفونت
• لخته های روغن
• لخته های خونی
• از دست دادن بیش از حد سهل وساده یا ازدحام بیش از معادل ابگونه
• جوشگاه نامناسب
• سوختگی حرارتي ناشی از اولتراسوند( در موارد روش لیپوپلاستی با معاون اولتراسوند)
• خطرات غش
• خونریزی( هماتوم)
• تغييرات حساسیت غشا- تغيير رنگ یا تورم
• عدم قرینگی
• درد که امکان دارد طولانی مدتباشد
• اسیب به عناصر عمقی تر مثل : اعصاب، عروق خونی، عضلات، ریه ها، و احشاء شکمی
• محظور تو ترميم آسیب
• تورم طولانی مدت پاها
• ترومبوز( لخته) ورید عمقی، عارضه های قلبی و ریوی
• حدس احتیاج بوسیله جراحی دوباره

بوسیله چه چیزی توجه کنیم:
لیپوساکشن صرفا باید به وسیله پزشک که در زمينه لیپوساکشن و ارتکاب جراحی پوست، و در زمينه بروز عوارض داخل زمان ارتکاب و روش اصابت با آن دوره دیده است صورت گیرد. درصورتی که لیپوساکشن همراه با دیگر عمل های جراحی زيبايي قیافه نگیرد مخاطره بروز عوارض کم تر ميشود .

درصورتی که تصمیم دارید وزن خویشتن را کاهش دهید لیپوساکشن جایگزین بازی و رژیم غذایی مناسب نیست. داخل واقع بسياري از جراحان زيبايي بر این باورند بهترین کاندیدای عمل لیپوساکشن افراد سالمی هستند که کمیت نسبتا مناسبی دارند ولی چربی های بدن آن ها سفت است و بوسیله ورزش جواب نمی دهد.

كوچك كردن بيني عاری عمل جراحي

امروزه یکی از موضوعاتی که افراد بی شمار با آن بنده هستند و در مورد آن صحبت می کنند فرم بینی های شان می باشد. بی اندازه از افراد هستند که از فرم بینی و ارشد بودن و یا کج بودن آن ناراضی هستند و در صدد هستند تا با اسلوب های مختلف بتوانند این عضو قشنگ در بدن را تغییر لباس دهند و به فرم مطلوب خویشتن برسانند. از این رو تاکنون جراحان پلاستیک و زیبایی روش های واریته بخاطر فرم دادن به بینی را انجام داده اند. یکی از این اسلوب ها که خیلی از افراد هم بوسیله تعاقب آن هستند كوچك كردن بيني عاری عمل جراحي می باشد.

کوچک شدن بینی عاری عمل
واقعا شاید بخاطر شما تعجب آور باشد! و از خودتان بپرسید که مگر می شود عاری جراحی بتوانید فرم بینی خود را تغییر دهید؟! جواب کوتاهی که در اینجا می توانیم به شما بدهیم مثبت است. ولی اجازه دهید تا در این تک تو دنباله این مقاله از سایت دکتر مجید کاظمی بیشتر با شما صحبت کنیم. و از مزایا و نکات بنیادی كوچك شدن بيني بدون عمل با شما بگوییم. با ما همراه باشید.

كوچك كردن بيني بدون جراحي
خب یکی از مواردی که نظر شما را تو هنگام گپ کردن و یا روبه رو شدن با فرد دیگری دعوت می کند صورت وی و نمونه بینی او می باشد. خصوصا چنانچه طرف مقابل شما دارای بینی با فرم نامناسب و یا بزرگ باشد. بزرگ بودن بینی گاها می تواند اعتماد بوسیله ثانیه افراد را کم کرده و انگیزه شود تا آن ها از معاشرت با سایرین دور شوند. بوسیله همین برهان است که درون ایران و حتی سایر ناحیه ها جراحی بینی یکی از مملو طرفدار ترین جراحی های زیبایی شده است.

آیا عمل جراحی کوچک کردن بینی درست است ؟

خیلی از مردم از ترس دردهای عمل بینی و نگهداری سخت این عمل بعد از انجام این مرجله نگرانی های زیادی دارند.

نگرانیهایی که شامل مشکل دست خوردن به بینی، سرما خوردن، نظافت درون بینی، حساسیت به سرما، مشکلات و عوارش پوستی و ... هستند.

اما اگر پزشک شما متخصص این موضوع باشد شما را در تمام این موارد راهنمایی می کند که این مشکلات را تجربه نکنید.

اما كوچك كردن بيني بدون جراحي قطعا می تواند بخاطر افرادی که همیشه ترس از جراحی داشتند و یا اینکه می خواهند بدون جراحی این فقره را ارتکاب دهند متجاوز کم قیمت است. در این فرآیند تنها از یک آمپول برای کوچک کردن و فرم دادن بوسیله بینی استعمال می شود. که در ادامه بیشتر در مورد این آمپول گفتگو خواهیم کرد.

کوچک شدن بینی بدون عمل

مزایای کوچک کردن بینی بدون عمل
این اسلوب جدید که درون سال های اخیر متوجه عرصه جراخی های زیبایی شده است، با استقبال یدکی معین بوده است. در کوچک کردن بینی بدون عمل به وسیله آمپول خاصی که اماله می شود مزایای بسیاری دیده می شود. درون این حالت دوره نقاهت بیمار خیلی اندک از زمانی است که عمل جراحی ادا می شود. می توان گفت که محافظت ها ، سیاهی اطراف چشم و بینی و … بسیار کمتر در این گونه دیده می شود.

اسلوب کوچک کردن بینی عاری عمل
مسبوق شدید عوارضی که تو این راه رجوع کننده مشاهده می کند بسیار کم هستند. اما پیشنهاد می شود که بخاطر ارتکاب کوچک کردنی بینی بدون عمل حتما با یک متخصص مشورت کنید. نظر وی را در مورد این کار روی بینی تان با توجه به فرم بینی تان بخواهید. حتما وی به شما هدایت های درستی خواهد نمود. توصیه می شود که حتما برای این فرمان نزد یک جراح پلاستیک حرفه ای بینی بروید.

كوچك كردن بيني بدون عمل جراحي

هزینه کوچک کردن بینی بدون جراحی
چنانچه چه این روش بسیار کارآمد و البته بدون درد خاصی می باشد، ولی زیبنده به ذکر است که برای همه گوناگون مختلف بینی ها مناسب زدودن. به همین دلیل مداومت داریم که قبل از هر اقدامی با یک دکتر جراحی بینی خوب مشاوره کنید. این اسلوب قطعا برای افرادی مناسب خواهد بود که معیار بسی قدری نیاز به تغییرات درون بینی خود داشته باشند. که قطعا می توانند آن را سپس از اماله مشاهده کنند. هزینه کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی نیز وفاق به موارد بسیاری دارد.

اینکه از دارو های اصل و با کیفیت استفاده شود و البته این که نزد یک طبیب حرفه ای در این زمینه بروید و … برای شهود مشاوره و تربیت های بیشتر می توانید بوسیله دکتر مجید کاظمی درون تهران رجوع نمایید. و البته چنانچه بینی شما حالت استخوانی دارد و یا اینکه به فرم گوشتی است به شما پیشنهاد می دهیم که حتما داخل تک این رویه با دکتر به صورت مشاوره ای صحبت نمایید.

بازدید : 305
11 زمان : 1399:2

۱۰ ساعت را فراموش كنيد و اين كار را انجام دهيد تا مدل تسلا مدل X را شارژ كنيد. يك باتري جديد كه توسط محققان در ايالت پن ايجاد شده‌است، مي‌تواند تا ۱۰ دقيقه به طور كامل شارژ شود.
در گزارشي كه امروز در ژول منتشر شد، باتري جديد ليتيوم - يوني مي‌تواند خودروهاي برقي را با ۲۰۰ مايل شارژ در زمان قابل‌مقايسه با پر كردن وسيله نقليه با نيروي گاز منفجر كند. اين روش شامل حرارت دادن سريع باتري‌ها تا ۱۴۰ درجه فارنهايت و خنك كردن آن‌ها به دماي اتاق در طول چرخه شارژ است.
به طور معمول، نوسانات دماي شديد مي‌توانند براي باتري‌هاي ليتيوم - يوني تخريب شوند. باتري‌هاي ليتيوم در صورتي كه براي مدت زيادي در معرض گرما قرار گيرد، مي‌تواند در داخل يك باتري رشد كند و به طور بالقوه باعث حذف آن شود. اما با استفاده از روش‌هاي حرارتي محاسبه‌شده و محدود كردن قرار گرفتن باتري در معرض دماهاي بالا، تيم بر اين باور است كه راهي براي كمك به بستن شكاف بين خودروهاي برقي و سوخت پيدا كرده‌اند.
گرم شدن در اينجا به طور معمول شارژ مي‌شود و در همان دما تخليه مي‌شود. اما با استفاده از اين گرما محققان دريافتند كه مي‌توانند بدون به خطر انداختن محدوده زندگي، بار بالاتري را به باتري بدهند.
ترفند يك ورق نازك است كه از نيكل تشكيل شده‌است و بار را به طور مساوي به پيل باتري منتقل مي‌كند. هنگامي كه محققان دما را روشن كردند، آن‌ها دريافتند كه فويل به جلوگيري از گرماي بيش از حد در بيرون و يا داشتن قطعات ديگري كه درون آن‌ها نابود شده‌است، كمك كرده‌است.
ايجاد باتري‌هاي شارژ سريع يك چالش جديد براي نويسنده Chao - يانگ وانگ و همكارانش نبود. سال گذشته، مهندس دولتي پن coauthored گزارش ديگري را شرح داد كه سيستمي را توصيف مي‌كند كه مي‌تواند باتري را ظرف ۱۵ دقيقه در ۱۲۲ درجه فارنهايت شارژ كند.
اما با وجود نتايج اميدواركننده، يك مساله طولاني وجود داشت: باتري‌ها از قرار گرفتن در معرض گرماي شديد تخريب شدند.
وانگ از طريق ايميل گفت: " چالش ما در كار فعلي براي كشف روشي براي اهلي كردن تخريب باتري در دماهاي بالا بود، تا زماني كه ما زمان نوردهي باتري را با دماهاي بالا محدود كنيم، مي‌توانيم آسيب باتري را به حداقل برسانيم."
و محدوده‌اي كه آن‌ها انجام دادند را محدود كردند. آن‌ها دريافتند كه فرآيند supercharged مي‌تواند ۱، ۷۰۰ سيكل بار تحمل كند. در كالبد شكافي بعدي، محققان هيچ نوع روكش ليتيوم را مشاهده نكردند - نشان دادند كه گرما، با اين كه افراطي است، زماني كه فقط به طور خلاصه اعمال مي‌شود، بر روي باتري آسيب didn.
در حال حاضر، زمان‌هاي شارژ خودروهاي برقي در بازار تنبل باقي مي‌مانند. و طول عمر باتري هنوز راه‌هايي براي رفتن دارد. اما شركت‌هايي مثل تسلا در حال جمع‌آوري پول براي توليد باتري‌هاي قوي‌تري براي رقابت با خودروهاي سنتي هستند.
در ماه سپتامبر، محققان دانشگاه Dalhousie در كانادا از نيروي خودروي برقي براي ايجاد يك باتري supercharged بهره گرفتند - يكي كه ادعا مي‌كردند قبل از اينكه نياز به جايگزين شدن داشته باشند، مي‌توانند براي يك ميليون مايل فرار كنند. به همراه روش‌هاي شارژ جديد، تكنولوژي باتري بهتر و محركي براي رسيدن به وسايل نقليه الكتريكي، ممكن است طولي نكشيد كه ايستگاه‌هاي شارژ ۱۰ دقيقه‌اي معمولي شوند.

برچسب ها Battery , car , charge , electric ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 5282
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی