loading...

مجله خبري

مجله خبري, بيوگرافي, موزيك, آموزش, نيازمندي, معرفي نامه, گردشگري

بازدید : 215
شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 12:05

کاشت مو به روش SUT

پس از سال ها تجربه و تحقیقات داخل مملکت کاشت تاک هم اینک می توان گفت که تقریبا طولانی محققان و دانشمندان این اتفاق دیدن را دارند که یکی از اهداف مهم کاشت مو و نیز الویت های مهم کاشت تاک حفظ ذخیره بانک موی بی همتا متقاضی کاشت مو و آسیب ندیدن فولیکول ها درون زمان برداشت و همچنین کاشت مو می باشد و حدود 10 سال پیش پس از تحقیقات فراوان سرانجام روشی نوین و جدیدی عرضه شد که در آن بوسیله ذخیره ی بانک موی بی نظیر و همچنین آسیب ندیدن فولیکول ها توجه بسیاری شده است و بر این اساس پایه گذاری شده است که امروزه این سیاق را به شهرت SUT می شناسیم . داخل ادامه بیشتر با این روش آشنا می شوید:

این متد به دلیل روند و روش متفاوت کاری که نسبت به روش های گذشته داشته توانسته تحولی را در کاشت مو ابداع کند آغاز روانی این سیاق بدین شکل است که برداشت مو توسط دستگاه اتوماتیک اجرا می شود ، برداشت در این روش بدین شکا است که فولیکول های مو تک تک برداشت شده که این برداشت بوسیله رخ پراکنده می باشد که این پراکندگی برداشت باعث می شود که پس از انجام کاشت تاک هیچ فردی با نظر موهای دنبال سر شما نمی تواند هوشیار شود که شما کاشت مو عمل داده اید

برداشت موها تو کاشت تاک بوسیله کاشت موی SUT

در پروسه برداشت موها تحقیقات فراوانی شده است که متباعد شدن و آسیب نظر فولیکول ها در زمان برداشت به حداقل برسد سر ایفا پس از سال ها تحقیقات و تجربه تو گونه کاشت مو SUT میزان از دست اعطا کردن فولیکول های مو بوسیله صفر رسیده است که این امر باعث می شود که تمام موهایی که برداشت می شود همان کمیت سبب انجام کاشت حراست شده و کاشت گردد

یکی دیگر از معایبی که به روش های گذشته کاشت تاک وارد می شد زمان طولانی برداشت تاک بوده که کشش این مدت باعث خستگی تکنسین ها و ناسالم شده و نهایتا از اواسط برداشت تا انتهای آن کیفیت کار کاستی بارزی داشت با توجه به این روانی یکی از فاکتور ها داخل کاشت مو بوسیله متد SUT سرعت برداشت همراه دقت بوده که سرعت ادا کار را 3 برابر بیشتر از گونه های قدیمی آن است ، کاشت مو به رویه SUT عزب روشی است که درون آن می توان حداکثر فولیکول ها را برداشت کرد

حدود 4 سال پیش حیات که از طرف سازمان های ذی صلاح اعلام شد که کاشت تاک به روش FUT و کاشت تاک به سیاق FIT منسوخ شده است (توجه داشته باشید منسوخ شدن دلیلی بر ادا ندادن وضع های مذکور نمی باشد) اما به دلایل متنوع دیده شده که داخل مراکز متعدد علت کاشت مو از این روش ها استفاده نمی شود و حتی نام روش به بیمار گفته نمی شود یا برخی دیگر از مراکز هستند که به صیت روش کاشت مو SUT از روش های قدیمی استفاده می کنند که این کار خیر عزب از شمارش علمی هیچگونه اعتباری ندارد بلکه از نظر اخلاقی اندوه مردود می باشد.


کاشت مو ها داخل کاشت مو بوسیله روش SUT
درون کاشت مو sut به خط رویش و آناتومی هیرلاین زیاد از پیش توجه شده است، طراحی خط رویش بدین لباس است که با هماهنگی بیمار صورت گرفته و با توجه به خواسته های وی ارتکاب پذیر می باشد، کاشت مو به وضع SUT بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی و نیز بدون غش بوده است همچنین تو کاشت تاک به رویه SUT از آخرین متد کاشت کاربرد شده است که این رویه باعث شده درصد خطا در این روش بوسیله حداقل برسد

لیپوساکشن چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

امروزه روشهای زيادي انگیزه کاهش حجم چربی های موضعی شبیه لیزر لیپولیز مزوتراپی، کاویتیشن، کرایولیپولیز، RF و …وجود دارد که با این روشها و طی جلسات انواع فرد میتواند بوسیله صورت محدودی تغییر سایز بدهد. اما بنظر می رسد که هنوز لیپوساکشن موثرترین مورد عزب خواه در ترکیب با شیوه های ديگر براي رفع چاقی موضعی باشد.

تقریبا دو دهه است که جراحی لیپوساکشن بعنوان روشی جهت رفع چربی های موضعی به امر می رود. هر سال دهها هزار مورد از جراحی لیپوساکشن داخل بکلی گیتی انجام مي شود. روش های انجام آن و اسباب و دستگاههای بکار گرفته در عمل لیپوساکشن در هنگام سالها پیشرفت زيادي نموده است و بوسیله نظر می رسد که لیزر لیپولیز آخرین پیشرفت در حال حاضر باشد. اما مدام یک اصل اساسی در خصوص لیپوساکشن موجود است که تک قبول تمامی جراحان است که لیپو ساکشن روشی جهت کاهش وزن نمیباشد.


لیپوساکشن با کاربرد از مکش چربی ها را از بدن بیرون می سازد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن( کانولا) از طريق برش های کوچک وارد بدن ميشود و پزشک لوله را زیر غشا حرکت ميدهد تا بوسیله منطقه ای برسد که چربی در آن مکان جمع شده است پس ازآن از طريق این لوله چربی از بدن بیرون می شود.

نیکوترین داوخواه براي لیپوساکشن
باید توقعات شما از لیپوساکشن پا بر جا باشد نه رویایی. باید بدانید که لیپوساکشن ظاهر شما را بهبود بخشیده واعتماد بوسیله لمحه شما را اضافه مي دهد، ولی ضرورتا بدان معنی نیست که کاملاً با ایده ال شما تطبیق نماید.


بهترین نامزد براي لیپوساکشن اشخاص با وزن تقریبا غریزی با پوستی تندرست و برازنده انعطاف هستند که دچار مناطقی از چربی اضافی باشند. سن فاکتور مهمی تراشیدن ولی اصولا هر چه سن والاتر باشد، انعطاف پذیری پوست کم خیس مي شود.

کشیدن چربی, لیزر لیپولیز

لیپوساکشن جایگزین ورزش و رژیم غذایی مناسب ازاله.

بوسیله چه دلیل عمل لیپوساکشن ایفا ميشود :
رادیکال ترين هدف لیپوساکشن شکلدهی یک یا چند منطقه از بدن است نه کاهش حد. لیپوساکشن معمولاً روی مناطقی انجام ميشود که به رژیم و بازی جواب نمی دهد. این مناطق اکثر در بیرون ران ها و باسن درون زنان، و کمر و دنبال تو مردان است. درون عمل لیپوساکشن مناطقی که بصورت مرسوم تحت عمل قرار می گیرد حاوی صورت، گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، بالای ران است.

لیپوساکشن گاهی همراه با دیگر جراحی های زيبايي مثل برج حمل بطن( ابدومینوپلاستی) ، کوچک کردن سینه، یا با کشیدن صورت همراه ميشود .


لیپوساکشن همچنين جهت علاج بیماري هایی خاص تک استفاده قرار می گیرد:
• تومور خوش خیم چربی( لیپوماس)
• اهمیت غیر طبيعي سینه در مردان( جنیکوماستیا یا سودوجنیکوماستیا)
• مشکل در سوخت وساز چربی داخل بدن( لیپواستروفی)
• عرق کردن بی اندازه تو تحت بغل( تعریق زیر بغل)

لیپوساکشن جهت علاج چاقی تک استفاده فراغت نمی گیرد و سلولیت یا صرفنظر روی پوست با آن بر طرف نمیشود.

کدامیک از قسمت از بدن را میتوان ساکشن کرد
گردن و غبغب، بازو، سینه، شکم و پهلو ها و پوبیس( کشور بالای قسمت تناسلی) ، پشت و کمر، باسن، رانها، زانوها، ساق و برجستگي های پشتی و جلویی کشور زیر بغل

نوع بی هوشی جراحی لیپوساکشن
اقسام مختلفی از روشهای بی هوشی در لیپوساکشن به امر میرود . درصورتی که صبر است که لیپوساکشن بصورت محدود و با ظرفیت ناچیز ایفا شود، بیحسی موضعی کفایت می کند، ولی در صورت انتظار بیمار، بصورت غم زمان از داروهای ارام بخش و خواب آور غصه کاربرد مي شود. در چندی موارد خصوصا با ظرفیت های فراز ی لیپوساکشن، بی هوشی عمومی کاربرد دارد.


خرج عمل لیپوساکشن, مضرات عمل لیپوساکشن

با استفاده از عمل لیپوساکشن میتوان بزرگی غیر طبیعی سینه تو مردان را درمان کرد.

پس از ادا چه اتفاقی می افتد
پس از ایفا منطقه تحت ارتکاب را قرص باندپیچی ميکنند تا از پیدایش تورم، کبودی و درد جلوگيري شود. بر حسب منطقه ای از بدن که پایین تر درمان استراحت گرفته است از باند و چسب، لوله های محافظ( مثل لوله هایی که جهت درمان رگ واریس مورد استفاده قرا رمی گیرد) تسمه و ديگر لباس های برقرار استفاده ميشود .

ممکن است بیمار ناگزیر شود به مدت سه الی چهار هفته از لباس ها و بانداژ درست استعمال نماید در قید مدت هفت الی 10 روز نخست بعد از این ارتکاب جراحی هم کبودی و تورم رخ ميدهد و چند روز از محل شکاف ها مایعات خارج ميشود و علت کاهش پیدایش عفونت به بیمار ممکن است انتی بیوتیک داده شود.

بسياري از اشخاص پس از عمل لیپوساکشن، پس از این که اثر بی هوشی و داروهای آرامبخش از بین رفت قادر هستند بلند شده و حرکت کنند. و به محض این که بیمار بهتر شد می تواند فعالیت روزمره خویشتن را نخست نماید گرچه این دستور از چند روز تا چند هفته بوسیله طول می انجامد. بسياري از اشخاص در ظرف چند روز فعالیت های خود را از ضابطه می گیرند. ولی درصورتی که منطقه بزرگ تری تحت درمان صبر گرفته باشد دوره درمان زیاد تر کشش میکشد .


روش جراحی لیپوساکشن:
از طريق برشهای کوچک 3- 4 میلی متری وبا استفاده از لوله های فلزی باریک و وسیله مکنده روغن های بی مطالعه برداشته میشوند. نگرش برشها طوری تفویض مي شود که اسکار آن صریح نباشد.


یکی از روشهای بدیع در لیپوساکشن، استفاده از اولترا سوند( امواج صوتی) است. به جهت بود عوارض بیش تر مصرف از آن محدود بوسیله مناطقی از بدن است که دربردارنده چربی انبوه بوده و با قاعده رایج شایان کشیدن نباشد.


زمان مایحتاج جهت لیپوساکشن بسیار متغیر بوده و سپرده به تعداد سرزمین ها و ميزان چربی که باید ساکشن گردد میتواند از یک تا چهار روزگار به طول بیانجامد.

رفع روغن های موضعی, هزینه عمل لیپوساکشن

ورم تمام مدت پاها یکی از عوارض لیپوساکشن می باشد.

حقایق اساسی داخل مورد ی مخاطرات لیپوساکشن
تصمیم براي اجرا لیپوساکشن بسیار فردی بوده و شما باید تصمیم بگیرید که فواید عمل منطبق با اهداف شماست، و آیا مخاطره ها و تصادف های احتمالی براي شما پذیرفتنی است ؟ جراح پلاستیک شما و یا جمعی درمانی جزئیات مخاطرات همراه با این عمل را براي شما توضیح خواهد انصاف. از شما خواسته ميشود که برگه ی رضایت را امضاء کنید که نشان ميدهد شما جنس عمل جراحی خویشتن و مخاطرات و عوارض محتمل را کاملاً عاقل اید.

فداکار از خطر ها عمل لیپوساکشن حاوی موارد زیر هستند:
• طرح خارجی ناصاف
• چین خوردگی یا غشا شل
• اسیب پوست یا ورید
• رنگ غیر طبيعي
• عفونت
• لخته های روغن
• لخته های خونی
• از دست دادن بیش از حد سهل وساده یا ازدحام بیش از معادل ابگونه
• جوشگاه نامناسب
• سوختگی حرارتي ناشی از اولتراسوند( در موارد روش لیپوپلاستی با معاون اولتراسوند)
• خطرات غش
• خونریزی( هماتوم)
• تغييرات حساسیت غشا- تغيير رنگ یا تورم
• عدم قرینگی
• درد که امکان دارد طولانی مدتباشد
• اسیب به عناصر عمقی تر مثل : اعصاب، عروق خونی، عضلات، ریه ها، و احشاء شکمی
• محظور تو ترميم آسیب
• تورم طولانی مدت پاها
• ترومبوز( لخته) ورید عمقی، عارضه های قلبی و ریوی
• حدس احتیاج بوسیله جراحی دوباره

بوسیله چه چیزی توجه کنیم:
لیپوساکشن صرفا باید به وسیله پزشک که در زمينه لیپوساکشن و ارتکاب جراحی پوست، و در زمينه بروز عوارض داخل زمان ارتکاب و روش اصابت با آن دوره دیده است صورت گیرد. درصورتی که لیپوساکشن همراه با دیگر عمل های جراحی زيبايي قیافه نگیرد مخاطره بروز عوارض کم تر ميشود .

درصورتی که تصمیم دارید وزن خویشتن را کاهش دهید لیپوساکشن جایگزین بازی و رژیم غذایی مناسب نیست. داخل واقع بسياري از جراحان زيبايي بر این باورند بهترین کاندیدای عمل لیپوساکشن افراد سالمی هستند که کمیت نسبتا مناسبی دارند ولی چربی های بدن آن ها سفت است و بوسیله ورزش جواب نمی دهد.

كوچك كردن بيني عاری عمل جراحي

امروزه یکی از موضوعاتی که افراد بی شمار با آن بنده هستند و در مورد آن صحبت می کنند فرم بینی های شان می باشد. بی اندازه از افراد هستند که از فرم بینی و ارشد بودن و یا کج بودن آن ناراضی هستند و در صدد هستند تا با اسلوب های مختلف بتوانند این عضو قشنگ در بدن را تغییر لباس دهند و به فرم مطلوب خویشتن برسانند. از این رو تاکنون جراحان پلاستیک و زیبایی روش های واریته بخاطر فرم دادن به بینی را انجام داده اند. یکی از این اسلوب ها که خیلی از افراد هم بوسیله تعاقب آن هستند كوچك كردن بيني عاری عمل جراحي می باشد.

کوچک شدن بینی عاری عمل
واقعا شاید بخاطر شما تعجب آور باشد! و از خودتان بپرسید که مگر می شود عاری جراحی بتوانید فرم بینی خود را تغییر دهید؟! جواب کوتاهی که در اینجا می توانیم به شما بدهیم مثبت است. ولی اجازه دهید تا در این تک تو دنباله این مقاله از سایت دکتر مجید کاظمی بیشتر با شما صحبت کنیم. و از مزایا و نکات بنیادی كوچك شدن بيني بدون عمل با شما بگوییم. با ما همراه باشید.

كوچك كردن بيني بدون جراحي
خب یکی از مواردی که نظر شما را تو هنگام گپ کردن و یا روبه رو شدن با فرد دیگری دعوت می کند صورت وی و نمونه بینی او می باشد. خصوصا چنانچه طرف مقابل شما دارای بینی با فرم نامناسب و یا بزرگ باشد. بزرگ بودن بینی گاها می تواند اعتماد بوسیله ثانیه افراد را کم کرده و انگیزه شود تا آن ها از معاشرت با سایرین دور شوند. بوسیله همین برهان است که درون ایران و حتی سایر ناحیه ها جراحی بینی یکی از مملو طرفدار ترین جراحی های زیبایی شده است.

آیا عمل جراحی کوچک کردن بینی درست است ؟

خیلی از مردم از ترس دردهای عمل بینی و نگهداری سخت این عمل بعد از انجام این مرجله نگرانی های زیادی دارند.

نگرانیهایی که شامل مشکل دست خوردن به بینی، سرما خوردن، نظافت درون بینی، حساسیت به سرما، مشکلات و عوارش پوستی و ... هستند.

اما اگر پزشک شما متخصص این موضوع باشد شما را در تمام این موارد راهنمایی می کند که این مشکلات را تجربه نکنید.

اما كوچك كردن بيني بدون جراحي قطعا می تواند بخاطر افرادی که همیشه ترس از جراحی داشتند و یا اینکه می خواهند بدون جراحی این فقره را ارتکاب دهند متجاوز کم قیمت است. در این فرآیند تنها از یک آمپول برای کوچک کردن و فرم دادن بوسیله بینی استعمال می شود. که در ادامه بیشتر در مورد این آمپول گفتگو خواهیم کرد.

کوچک شدن بینی بدون عمل

مزایای کوچک کردن بینی بدون عمل
این اسلوب جدید که درون سال های اخیر متوجه عرصه جراخی های زیبایی شده است، با استقبال یدکی معین بوده است. در کوچک کردن بینی بدون عمل به وسیله آمپول خاصی که اماله می شود مزایای بسیاری دیده می شود. درون این حالت دوره نقاهت بیمار خیلی اندک از زمانی است که عمل جراحی ادا می شود. می توان گفت که محافظت ها ، سیاهی اطراف چشم و بینی و … بسیار کمتر در این گونه دیده می شود.

اسلوب کوچک کردن بینی عاری عمل
مسبوق شدید عوارضی که تو این راه رجوع کننده مشاهده می کند بسیار کم هستند. اما پیشنهاد می شود که بخاطر ارتکاب کوچک کردنی بینی بدون عمل حتما با یک متخصص مشورت کنید. نظر وی را در مورد این کار روی بینی تان با توجه به فرم بینی تان بخواهید. حتما وی به شما هدایت های درستی خواهد نمود. توصیه می شود که حتما برای این فرمان نزد یک جراح پلاستیک حرفه ای بینی بروید.

كوچك كردن بيني بدون عمل جراحي

هزینه کوچک کردن بینی بدون جراحی
چنانچه چه این روش بسیار کارآمد و البته بدون درد خاصی می باشد، ولی زیبنده به ذکر است که برای همه گوناگون مختلف بینی ها مناسب زدودن. به همین دلیل مداومت داریم که قبل از هر اقدامی با یک دکتر جراحی بینی خوب مشاوره کنید. این اسلوب قطعا برای افرادی مناسب خواهد بود که معیار بسی قدری نیاز به تغییرات درون بینی خود داشته باشند. که قطعا می توانند آن را سپس از اماله مشاهده کنند. هزینه کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی نیز وفاق به موارد بسیاری دارد.

اینکه از دارو های اصل و با کیفیت استفاده شود و البته این که نزد یک طبیب حرفه ای در این زمینه بروید و … برای شهود مشاوره و تربیت های بیشتر می توانید بوسیله دکتر مجید کاظمی درون تهران رجوع نمایید. و البته چنانچه بینی شما حالت استخوانی دارد و یا اینکه به فرم گوشتی است به شما پیشنهاد می دهیم که حتما داخل تک این رویه با دکتر به صورت مشاوره ای صحبت نمایید.

کاشت مو به روش SUT

پس از سال ها تجربه و تحقیقات داخل مملکت کاشت تاک هم اینک می توان گفت که تقریبا طولانی محققان و دانشمندان این اتفاق دیدن را دارند که یکی از اهداف مهم کاشت مو و نیز الویت های مهم کاشت تاک حفظ ذخیره بانک موی بی همتا متقاضی کاشت مو و آسیب ندیدن فولیکول ها درون زمان برداشت و همچنین کاشت مو می باشد و حدود 10 سال پیش پس از تحقیقات فراوان سرانجام روشی نوین و جدیدی عرضه شد که در آن بوسیله ذخیره ی بانک موی بی نظیر و همچنین آسیب ندیدن فولیکول ها توجه بسیاری شده است و بر این اساس پایه گذاری شده است که امروزه این سیاق را به شهرت SUT می شناسیم . داخل ادامه بیشتر با این روش آشنا می شوید:

این متد به دلیل روند و روش متفاوت کاری که نسبت به روش های گذشته داشته توانسته تحولی را در کاشت مو ابداع کند آغاز روانی این سیاق بدین شکل است که برداشت مو توسط دستگاه اتوماتیک اجرا می شود ، برداشت در این روش بدین شکا است که فولیکول های مو تک تک برداشت شده که این برداشت بوسیله رخ پراکنده می باشد که این پراکندگی برداشت باعث می شود که پس از انجام کاشت تاک هیچ فردی با نظر موهای دنبال سر شما نمی تواند هوشیار شود که شما کاشت مو عمل داده اید

برداشت موها تو کاشت تاک بوسیله کاشت موی SUT

در پروسه برداشت موها تحقیقات فراوانی شده است که متباعد شدن و آسیب نظر فولیکول ها در زمان برداشت به حداقل برسد سر ایفا پس از سال ها تحقیقات و تجربه تو گونه کاشت مو SUT میزان از دست اعطا کردن فولیکول های مو بوسیله صفر رسیده است که این امر باعث می شود که تمام موهایی که برداشت می شود همان کمیت سبب انجام کاشت حراست شده و کاشت گردد

یکی دیگر از معایبی که به روش های گذشته کاشت تاک وارد می شد زمان طولانی برداشت تاک بوده که کشش این مدت باعث خستگی تکنسین ها و ناسالم شده و نهایتا از اواسط برداشت تا انتهای آن کیفیت کار کاستی بارزی داشت با توجه به این روانی یکی از فاکتور ها داخل کاشت مو بوسیله متد SUT سرعت برداشت همراه دقت بوده که سرعت ادا کار را 3 برابر بیشتر از گونه های قدیمی آن است ، کاشت مو به رویه SUT عزب روشی است که درون آن می توان حداکثر فولیکول ها را برداشت کرد

حدود 4 سال پیش حیات که از طرف سازمان های ذی صلاح اعلام شد که کاشت تاک به روش FUT و کاشت تاک به سیاق FIT منسوخ شده است (توجه داشته باشید منسوخ شدن دلیلی بر ادا ندادن وضع های مذکور نمی باشد) اما به دلایل متنوع دیده شده که داخل مراکز متعدد علت کاشت مو از این روش ها استفاده نمی شود و حتی نام روش به بیمار گفته نمی شود یا برخی دیگر از مراکز هستند که به صیت روش کاشت مو SUT از روش های قدیمی استفاده می کنند که این کار خیر عزب از شمارش علمی هیچگونه اعتباری ندارد بلکه از نظر اخلاقی اندوه مردود می باشد.


کاشت مو ها داخل کاشت مو بوسیله روش SUT
درون کاشت مو sut به خط رویش و آناتومی هیرلاین زیاد از پیش توجه شده است، طراحی خط رویش بدین لباس است که با هماهنگی بیمار صورت گرفته و با توجه به خواسته های وی ارتکاب پذیر می باشد، کاشت مو به وضع SUT بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی و نیز بدون غش بوده است همچنین تو کاشت تاک به رویه SUT از آخرین متد کاشت کاربرد شده است که این رویه باعث شده درصد خطا در این روش بوسیله حداقل برسد

لیپوساکشن چیست و چه تاثیری در زیبایی دارد؟

امروزه روشهای زيادي انگیزه کاهش حجم چربی های موضعی شبیه لیزر لیپولیز مزوتراپی، کاویتیشن، کرایولیپولیز، RF و …وجود دارد که با این روشها و طی جلسات انواع فرد میتواند بوسیله صورت محدودی تغییر سایز بدهد. اما بنظر می رسد که هنوز لیپوساکشن موثرترین مورد عزب خواه در ترکیب با شیوه های ديگر براي رفع چاقی موضعی باشد.

تقریبا دو دهه است که جراحی لیپوساکشن بعنوان روشی جهت رفع چربی های موضعی به امر می رود. هر سال دهها هزار مورد از جراحی لیپوساکشن داخل بکلی گیتی انجام مي شود. روش های انجام آن و اسباب و دستگاههای بکار گرفته در عمل لیپوساکشن در هنگام سالها پیشرفت زيادي نموده است و بوسیله نظر می رسد که لیزر لیپولیز آخرین پیشرفت در حال حاضر باشد. اما مدام یک اصل اساسی در خصوص لیپوساکشن موجود است که تک قبول تمامی جراحان است که لیپو ساکشن روشی جهت کاهش وزن نمیباشد.


لیپوساکشن با کاربرد از مکش چربی ها را از بدن بیرون می سازد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن( کانولا) از طريق برش های کوچک وارد بدن ميشود و پزشک لوله را زیر غشا حرکت ميدهد تا بوسیله منطقه ای برسد که چربی در آن مکان جمع شده است پس ازآن از طريق این لوله چربی از بدن بیرون می شود.

نیکوترین داوخواه براي لیپوساکشن
باید توقعات شما از لیپوساکشن پا بر جا باشد نه رویایی. باید بدانید که لیپوساکشن ظاهر شما را بهبود بخشیده واعتماد بوسیله لمحه شما را اضافه مي دهد، ولی ضرورتا بدان معنی نیست که کاملاً با ایده ال شما تطبیق نماید.


بهترین نامزد براي لیپوساکشن اشخاص با وزن تقریبا غریزی با پوستی تندرست و برازنده انعطاف هستند که دچار مناطقی از چربی اضافی باشند. سن فاکتور مهمی تراشیدن ولی اصولا هر چه سن والاتر باشد، انعطاف پذیری پوست کم خیس مي شود.

کشیدن چربی, لیزر لیپولیز

لیپوساکشن جایگزین ورزش و رژیم غذایی مناسب ازاله.

بوسیله چه دلیل عمل لیپوساکشن ایفا ميشود :
رادیکال ترين هدف لیپوساکشن شکلدهی یک یا چند منطقه از بدن است نه کاهش حد. لیپوساکشن معمولاً روی مناطقی انجام ميشود که به رژیم و بازی جواب نمی دهد. این مناطق اکثر در بیرون ران ها و باسن درون زنان، و کمر و دنبال تو مردان است. درون عمل لیپوساکشن مناطقی که بصورت مرسوم تحت عمل قرار می گیرد حاوی صورت، گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، بالای ران است.

لیپوساکشن گاهی همراه با دیگر جراحی های زيبايي مثل برج حمل بطن( ابدومینوپلاستی) ، کوچک کردن سینه، یا با کشیدن صورت همراه ميشود .


لیپوساکشن همچنين جهت علاج بیماري هایی خاص تک استفاده قرار می گیرد:
• تومور خوش خیم چربی( لیپوماس)
• اهمیت غیر طبيعي سینه در مردان( جنیکوماستیا یا سودوجنیکوماستیا)
• مشکل در سوخت وساز چربی داخل بدن( لیپواستروفی)
• عرق کردن بی اندازه تو تحت بغل( تعریق زیر بغل)

لیپوساکشن جهت علاج چاقی تک استفاده فراغت نمی گیرد و سلولیت یا صرفنظر روی پوست با آن بر طرف نمیشود.

کدامیک از قسمت از بدن را میتوان ساکشن کرد
گردن و غبغب، بازو، سینه، شکم و پهلو ها و پوبیس( کشور بالای قسمت تناسلی) ، پشت و کمر، باسن، رانها، زانوها، ساق و برجستگي های پشتی و جلویی کشور زیر بغل

نوع بی هوشی جراحی لیپوساکشن
اقسام مختلفی از روشهای بی هوشی در لیپوساکشن به امر میرود . درصورتی که صبر است که لیپوساکشن بصورت محدود و با ظرفیت ناچیز ایفا شود، بیحسی موضعی کفایت می کند، ولی در صورت انتظار بیمار، بصورت غم زمان از داروهای ارام بخش و خواب آور غصه کاربرد مي شود. در چندی موارد خصوصا با ظرفیت های فراز ی لیپوساکشن، بی هوشی عمومی کاربرد دارد.


خرج عمل لیپوساکشن, مضرات عمل لیپوساکشن

با استفاده از عمل لیپوساکشن میتوان بزرگی غیر طبیعی سینه تو مردان را درمان کرد.

پس از ادا چه اتفاقی می افتد
پس از ایفا منطقه تحت ارتکاب را قرص باندپیچی ميکنند تا از پیدایش تورم، کبودی و درد جلوگيري شود. بر حسب منطقه ای از بدن که پایین تر درمان استراحت گرفته است از باند و چسب، لوله های محافظ( مثل لوله هایی که جهت درمان رگ واریس مورد استفاده قرا رمی گیرد) تسمه و ديگر لباس های برقرار استفاده ميشود .

ممکن است بیمار ناگزیر شود به مدت سه الی چهار هفته از لباس ها و بانداژ درست استعمال نماید در قید مدت هفت الی 10 روز نخست بعد از این ارتکاب جراحی هم کبودی و تورم رخ ميدهد و چند روز از محل شکاف ها مایعات خارج ميشود و علت کاهش پیدایش عفونت به بیمار ممکن است انتی بیوتیک داده شود.

بسياري از اشخاص پس از عمل لیپوساکشن، پس از این که اثر بی هوشی و داروهای آرامبخش از بین رفت قادر هستند بلند شده و حرکت کنند. و به محض این که بیمار بهتر شد می تواند فعالیت روزمره خویشتن را نخست نماید گرچه این دستور از چند روز تا چند هفته بوسیله طول می انجامد. بسياري از اشخاص در ظرف چند روز فعالیت های خود را از ضابطه می گیرند. ولی درصورتی که منطقه بزرگ تری تحت درمان صبر گرفته باشد دوره درمان زیاد تر کشش میکشد .


روش جراحی لیپوساکشن:
از طريق برشهای کوچک 3- 4 میلی متری وبا استفاده از لوله های فلزی باریک و وسیله مکنده روغن های بی مطالعه برداشته میشوند. نگرش برشها طوری تفویض مي شود که اسکار آن صریح نباشد.


یکی از روشهای بدیع در لیپوساکشن، استفاده از اولترا سوند( امواج صوتی) است. به جهت بود عوارض بیش تر مصرف از آن محدود بوسیله مناطقی از بدن است که دربردارنده چربی انبوه بوده و با قاعده رایج شایان کشیدن نباشد.


زمان مایحتاج جهت لیپوساکشن بسیار متغیر بوده و سپرده به تعداد سرزمین ها و ميزان چربی که باید ساکشن گردد میتواند از یک تا چهار روزگار به طول بیانجامد.

رفع روغن های موضعی, هزینه عمل لیپوساکشن

ورم تمام مدت پاها یکی از عوارض لیپوساکشن می باشد.

حقایق اساسی داخل مورد ی مخاطرات لیپوساکشن
تصمیم براي اجرا لیپوساکشن بسیار فردی بوده و شما باید تصمیم بگیرید که فواید عمل منطبق با اهداف شماست، و آیا مخاطره ها و تصادف های احتمالی براي شما پذیرفتنی است ؟ جراح پلاستیک شما و یا جمعی درمانی جزئیات مخاطرات همراه با این عمل را براي شما توضیح خواهد انصاف. از شما خواسته ميشود که برگه ی رضایت را امضاء کنید که نشان ميدهد شما جنس عمل جراحی خویشتن و مخاطرات و عوارض محتمل را کاملاً عاقل اید.

فداکار از خطر ها عمل لیپوساکشن حاوی موارد زیر هستند:
• طرح خارجی ناصاف
• چین خوردگی یا غشا شل
• اسیب پوست یا ورید
• رنگ غیر طبيعي
• عفونت
• لخته های روغن
• لخته های خونی
• از دست دادن بیش از حد سهل وساده یا ازدحام بیش از معادل ابگونه
• جوشگاه نامناسب
• سوختگی حرارتي ناشی از اولتراسوند( در موارد روش لیپوپلاستی با معاون اولتراسوند)
• خطرات غش
• خونریزی( هماتوم)
• تغييرات حساسیت غشا- تغيير رنگ یا تورم
• عدم قرینگی
• درد که امکان دارد طولانی مدتباشد
• اسیب به عناصر عمقی تر مثل : اعصاب، عروق خونی، عضلات، ریه ها، و احشاء شکمی
• محظور تو ترميم آسیب
• تورم طولانی مدت پاها
• ترومبوز( لخته) ورید عمقی، عارضه های قلبی و ریوی
• حدس احتیاج بوسیله جراحی دوباره

بوسیله چه چیزی توجه کنیم:
لیپوساکشن صرفا باید به وسیله پزشک که در زمينه لیپوساکشن و ارتکاب جراحی پوست، و در زمينه بروز عوارض داخل زمان ارتکاب و روش اصابت با آن دوره دیده است صورت گیرد. درصورتی که لیپوساکشن همراه با دیگر عمل های جراحی زيبايي قیافه نگیرد مخاطره بروز عوارض کم تر ميشود .

درصورتی که تصمیم دارید وزن خویشتن را کاهش دهید لیپوساکشن جایگزین بازی و رژیم غذایی مناسب نیست. داخل واقع بسياري از جراحان زيبايي بر این باورند بهترین کاندیدای عمل لیپوساکشن افراد سالمی هستند که کمیت نسبتا مناسبی دارند ولی چربی های بدن آن ها سفت است و بوسیله ورزش جواب نمی دهد.

كوچك كردن بيني عاری عمل جراحي

امروزه یکی از موضوعاتی که افراد بی شمار با آن بنده هستند و در مورد آن صحبت می کنند فرم بینی های شان می باشد. بی اندازه از افراد هستند که از فرم بینی و ارشد بودن و یا کج بودن آن ناراضی هستند و در صدد هستند تا با اسلوب های مختلف بتوانند این عضو قشنگ در بدن را تغییر لباس دهند و به فرم مطلوب خویشتن برسانند. از این رو تاکنون جراحان پلاستیک و زیبایی روش های واریته بخاطر فرم دادن به بینی را انجام داده اند. یکی از این اسلوب ها که خیلی از افراد هم بوسیله تعاقب آن هستند كوچك كردن بيني عاری عمل جراحي می باشد.

کوچک شدن بینی عاری عمل
واقعا شاید بخاطر شما تعجب آور باشد! و از خودتان بپرسید که مگر می شود عاری جراحی بتوانید فرم بینی خود را تغییر دهید؟! جواب کوتاهی که در اینجا می توانیم به شما بدهیم مثبت است. ولی اجازه دهید تا در این تک تو دنباله این مقاله از سایت دکتر مجید کاظمی بیشتر با شما صحبت کنیم. و از مزایا و نکات بنیادی كوچك شدن بيني بدون عمل با شما بگوییم. با ما همراه باشید.

كوچك كردن بيني بدون جراحي
خب یکی از مواردی که نظر شما را تو هنگام گپ کردن و یا روبه رو شدن با فرد دیگری دعوت می کند صورت وی و نمونه بینی او می باشد. خصوصا چنانچه طرف مقابل شما دارای بینی با فرم نامناسب و یا بزرگ باشد. بزرگ بودن بینی گاها می تواند اعتماد بوسیله ثانیه افراد را کم کرده و انگیزه شود تا آن ها از معاشرت با سایرین دور شوند. بوسیله همین برهان است که درون ایران و حتی سایر ناحیه ها جراحی بینی یکی از مملو طرفدار ترین جراحی های زیبایی شده است.

آیا عمل جراحی کوچک کردن بینی درست است ؟

خیلی از مردم از ترس دردهای عمل بینی و نگهداری سخت این عمل بعد از انجام این مرجله نگرانی های زیادی دارند.

نگرانیهایی که شامل مشکل دست خوردن به بینی، سرما خوردن، نظافت درون بینی، حساسیت به سرما، مشکلات و عوارش پوستی و ... هستند.

اما اگر پزشک شما متخصص این موضوع باشد شما را در تمام این موارد راهنمایی می کند که این مشکلات را تجربه نکنید.

اما كوچك كردن بيني بدون جراحي قطعا می تواند بخاطر افرادی که همیشه ترس از جراحی داشتند و یا اینکه می خواهند بدون جراحی این فقره را ارتکاب دهند متجاوز کم قیمت است. در این فرآیند تنها از یک آمپول برای کوچک کردن و فرم دادن بوسیله بینی استعمال می شود. که در ادامه بیشتر در مورد این آمپول گفتگو خواهیم کرد.

کوچک شدن بینی بدون عمل

مزایای کوچک کردن بینی بدون عمل
این اسلوب جدید که درون سال های اخیر متوجه عرصه جراخی های زیبایی شده است، با استقبال یدکی معین بوده است. در کوچک کردن بینی بدون عمل به وسیله آمپول خاصی که اماله می شود مزایای بسیاری دیده می شود. درون این حالت دوره نقاهت بیمار خیلی اندک از زمانی است که عمل جراحی ادا می شود. می توان گفت که محافظت ها ، سیاهی اطراف چشم و بینی و … بسیار کمتر در این گونه دیده می شود.

اسلوب کوچک کردن بینی عاری عمل
مسبوق شدید عوارضی که تو این راه رجوع کننده مشاهده می کند بسیار کم هستند. اما پیشنهاد می شود که بخاطر ارتکاب کوچک کردنی بینی بدون عمل حتما با یک متخصص مشورت کنید. نظر وی را در مورد این کار روی بینی تان با توجه به فرم بینی تان بخواهید. حتما وی به شما هدایت های درستی خواهد نمود. توصیه می شود که حتما برای این فرمان نزد یک جراح پلاستیک حرفه ای بینی بروید.

كوچك كردن بيني بدون عمل جراحي

هزینه کوچک کردن بینی بدون جراحی
چنانچه چه این روش بسیار کارآمد و البته بدون درد خاصی می باشد، ولی زیبنده به ذکر است که برای همه گوناگون مختلف بینی ها مناسب زدودن. به همین دلیل مداومت داریم که قبل از هر اقدامی با یک دکتر جراحی بینی خوب مشاوره کنید. این اسلوب قطعا برای افرادی مناسب خواهد بود که معیار بسی قدری نیاز به تغییرات درون بینی خود داشته باشند. که قطعا می توانند آن را سپس از اماله مشاهده کنند. هزینه کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی نیز وفاق به موارد بسیاری دارد.

اینکه از دارو های اصل و با کیفیت استفاده شود و البته این که نزد یک طبیب حرفه ای در این زمینه بروید و … برای شهود مشاوره و تربیت های بیشتر می توانید بوسیله دکتر مجید کاظمی درون تهران رجوع نمایید. و البته چنانچه بینی شما حالت استخوانی دارد و یا اینکه به فرم گوشتی است به شما پیشنهاد می دهیم که حتما داخل تک این رویه با دکتر به صورت مشاوره ای صحبت نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 5299
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی